środa, 4 maja 2016

Dyskusje z Nowoczesnymi

Dzisiaj musiałem w końcu wstać do szkoły. Uwielbiam takie długie przerwy. Mamy maj (albo po polsku - trawień), ciepło na dworze, za 6 dni Eurowizja. Żyć, nie umierać.
Dzisiaj rano, przed wyjściem do szkoły wdałem się w dyskusję z pewną użytkowniczką Twittera, która była za Nowoczesną i krytykowała działania PiS. Nie lubię Nowoczesnej, ponieważ to takie drugie PO, a Ryszard Petru onegdaj był w Unii Wolności, lecz nie dostał się wówczas do sejmu. Broniła Petru jak tylko mogła, aż mnie zablokowała. Nie wyzywałem jej, nie obrażałem nikogo, ale ona i tak mnie zablokowała. Ot, tacy "nowocześni" (wczoraj zablokował mnie Grzegorz Schetyna, parę dni temu: Nowoczesna, paru jej posłów, oraz kilku z PO). Nikogo nie będę obrażał za poglądy polityczne, bo to nie w moim stylu. I tyle.
Dzisiaj miałem kolejne trzy godziny poloneza. Myślałem, że będę siedział całą lekcję, ale pani poprosiła mnie, bo brakowało jednej osoby do pary (wcześniej pobiłem swój rekord w Piano Tiles). No i tańczyliśmy. Były śmieszne wpadki, pani krzyczała, ale na szczęście nie na mnie, bo była bardzo miła, a nawet pomagała.
Godzinę wcześniej był WDŻ tylko dla dziewcząt, więc chłopcy mieli być w bibliotece. Pani P wzięła wszystkich do dziewiątki. Byłem zły, bo przez całą godzinę nic nie robiłem, tylko siedziałem i patrzyłem jak chłopaki grają w bilarda lub Fifę. Te wszystkie "męskie" rozrywki jakoś mnie nie "jarają". Tak szczerze? Mam to w nosie.
Na Twitterze zaobserwował mnie wiceprezes partii KORWiN w województwie łódzkim :3.
Aha, i dzisiaj matura
Wokulski
Lalka i Łęcka zawsze na szczycie ;)
.
Edit: 17:04
Wkurza mnie to wszystko
Dlaczego Andrzej Duda nie może rozmawiać z nastolatkami na Twitterze? Czy dobry kontakt z młodzieżą jest czymś złym? Moim zdaniem nie. Bronisław Komorowski tak nie robi. Lewica (gazeta.pl i GW) robi aj-waj z niczego.
A marsz KODu? Istna komedia. "Marsz wkurzonych" w Gdańsku. Ponieważ zabrano ich od władzy? Niech i inni porządzą. A ile osób wzięło udział? Kilkaset. Ciekawe, czy gdyby ktoś zorganizował marsz na 1000 osób w Warszawie pt: "Nie dla KODu i Nowoczesnej" to też mówiliby o tym w mediach? Pewnie tak, ale same złe rzeczy.
Dlaczego nie lubię Nowoczesnej?
1.Najmniej wniosków ustaw, ale najwięcej próśb o przerwę.
2.Najwięcej skarg do Komisji Etyki Poselskiej
3.Ogromne wpadki lidera - Ryszarda Petru (święto 6 króli, nie wie kim jest Donald Tusk, albo, że nasza konstytucja liczy 225 lat) lub innych posłów (min. Joanny Scheuring-Wielgus - "Gdzie jest poseł Terlecki?")
4. Tak walczą o wolność słowa, a gdy się z nimi nie zgadzam, to mnie blokują na Twitterze.
.
Wyzywanie Donalda Trumpa? Pewnie. Czemu nie? Ale po co? Dlatego, że jest niezależny finansowo i nieprzekupny? Wiem, że ma kontrowersyjne poglądy, ale moim zdaniem jak najwłaściwsze. To prawica chce dopuścić do normalności na tym świecie.
Edit: 18:18
Mama wróciła ze spotkania z Koła Pomocy Dzieciom i Młodzieży z Cukrzycą w Lublinie i dostałem reklamówkę z prezentami. Min. nowym glukometrem.




A teraz pora na Informacje - Węgry uzyskały zgodę na referendum nt. przyjęcia uchodźców. Zobaczymy co powie naród. Unia nie może ingerować w sprawy państwowe. Nie może też rozkazywać. Polityka Unii chce nas doprowadzić do ruiny, a PO, PSL, Nowoczesna, SLD, Razem itp. chcą nas tam trzymać. Ja mówię stanowcze "NIE" dla Unii.
Warto też zajrzeć tu. Ogółem uważam, że serwis parlamentarny.pl to dobry serwis, bo obiektywnie (chyba) ocenia pracę sejmu.
Wiele ciekawych informacji można też znaleźć na stronie euroislam.pl
Dziękuję za uwagę.
.
Edit: 19:55

6,5 miliarda złotych za nieprzyjęcie uchodźców. Dziękuję, dobranoc.

PO obarcza winą PiS.

Absurd.
TUTAJ przeczytacie więcej. Ja już nie mogę tego komentować. Jak państwo nie chce, to nie chce. Przecież jesteśmy niepodlegli. Żadna organizacja nie ma prawa nam rozkazywać. Europosłowie PiS mówią, że to absurd. Europosłowie z Węgier nazywają to brakiem wolności. Nie do takiej Unii wchodziliśmy.
Link 1
Link 2
Pa.