piątek, 1 kwietnia 2016

Prima Aprilis

Uwielbiam okres od kwietnia do września. Wtedy jest najcieplej, chociaż właśnie z kwietniem jest różnie (kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata lub choć już w kwietniu słonko grzeje, nieraz pole śnieg zawieje). Dzisiaj mamy na przykład 3 stopnie z rana (udało mi się zrobić ładne zdjęcia, po szkole wrzucę, bo aktualnie jest prawie 8:00 przed lekcjami, a zaraz mam lekcję z panią psycholog, lecz siedzę w bibliotece) i ukochany piąteczek.
Jeśli w kwietniu pszczoły latają, to długie chłody się zapowiadają
Najbardziej uwielbiam przysłowia. Jednak z dniem 1 kwietnia wiąże się jeszcze jedna rzecz: prima aprilis!
Wszyscy robią sobie żarty, kłamią do woli i świętują początek naszego ukochanego miesiąca.
Nawet na Twitterze mamy zmieniane profile na zabawne (jeśli chcecie zobaczyć mój profil wzorowany na Ewelinie Lisowskiej, wejdźcie na mój TT @1DEurovisionGag) ze sławnymi ludźmi.
Wesołego Nowego Miesiąca. Muszę lecieć.
.
Edit: 14:50
Już wróciłem do domu i mam odrobinę czasu na bloga. Na dworze jest leciutki wiaterek i kropi deszcz. Musiałem lecieć do sklepu, po to by kupić bratu APAP ponieważ ma migrenę.

Oto obiecane zdjęcia, które zrobiłem dziś rano.



A tu wielki ołówek w gabinecie pani psycholog.
Dzisiaj musiałem robić jakieś dziwne testy oceniające moją inteligencję i predyspozycje zawodowe.







Zwykła urzędnicza gadka. Pani wydrukowała mi wszystkie wyniki.

A tutaj moje wyniki z dwóch testów robionych na gazeta.pl
Co zabawne. Na lekcji angielskiego było tylko 5 osób :D
.
Tylko jedna osoba mnie dziś nabrała - Jasiek. Powiedział, że Janusz Korwin-Mikke nie żyje, a ja o mało nie dostałem ataku. Zapomniałem zupełnie, że jest 1 kwietnia.
A tak btw. to mam nowych idoli politycznych (Nigel Farage i Janice Atkinson z Wielkiej Brytanii, Marisa Matias, Ryszard Legutko z Polski, Krisztina Morvai z Węgier), którzy w Parlamencie Europejskim mówią prawdę, a nazywani są przez resztę szanownej "elyty" rasistami. No ludzie... 
.
Edit: 21:30
Dzisiaj w sejmie był niezły bałagan, ale było jedno ważne głosowanie. Właściwie to 2.
Od dzisiaj nie będzie można propagować symboli komunistycznych (i chwała posłom za to). Drugie było w sprawie polityki imigracyjnej Polski. Dziękuję PiSowi i Kukiz'15 za głosowanie "za". Gdyby nie wy, to PO z Nowoczesną i PSL przegłosowałyby na "przeciw" lub wstrzymałoby się od głosów.
Nawet okazało się, że w jednym głosowaniu posłowie zagłosowali tak samo (za wyjątkiem jednego niezależnego), na temat zmian w "Karcie Polaka". Super.
Ostatnio mam wrażenie, że Kukiz'15 to jedyna rozsądna partia, która przedstawia inteligentne i rozsądne argumenty.
Ostatnio przeczytałem najnowszy sondaż. Nie sądzę, żeby Nowoczesna miała w rzeczywistości 22%!!!
Na ugrupowanie Jarosława Kaczyńskiego w koalicji z Polską Razem i Prawicą RP chce swój głos oddać 29,3 procent badanych, co stanowi spadek o blisko 5 punktów procentowych. Druga jest Nowoczesna z wynikiem 22,7 procent, a trzecia Platforma Obywatelska (14,3).W sejmie znalazłyby się jeszcze ruch Kukiz'15, na który głos chce oddać 11,5 procent ankietowanych oraz KORWiN, równający się z progiem wyborczym. Pod "kreską" są natomiast partia Razem (4,6 procenta poparcia), SLD (4,1 procenta) oraz PSL (2,4 procenta). (wsensie.pl)
 To wszystko mnie denerwuje. Naprawdę.