poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Jestem wykończony

To już powoli zakrawa się pod chorobę psychiczną. Mam ogromną potrzebę pisania o dzisiejszych czasach, żeby stworzyć tzw. współczesną kronikę świata. Mam ochotę zapisać wszystkie ludzkie działania, zwyczaje, aby były zapisane we współczesnej historii Ziemi, świata, ludzkości. Chcę, żeby wszyscy w przyszłości wiedzieli jak żyje dzisiejsza "elita", która mieszka w ogromnych metropoliach, kupuje w centrach handlowych, chodzi do kina po lekcjach, je w restauracjach typu Fast Food, ma drogi sprzęt (laptopy, smartfony), pisze blogi, ma Instagrama i robi sobie selfie, oraz artystyczne fotografie, kupuje płyty muzyczne, robi zakupy w salonikach prasowych (uwielbiam je i mam do nich słabość, te wszelkie gazetki i czasopisma na różne tematy - polityka, gry komputerowe, sport). Jedna z koleżanek powiedziała, że moje książki na Wattpadzie są cudowne i chce, żebym pisał nadal (jeśli też chcecie przeczytać, to wpiszcie na Wattpadzie - Hubert Znajomski). Może je dokończę, ponieważ dawno ich nie aktualizowałem (o Hrubieszowie ma jeden rozdział, a ta o geju ma tylko 3).
Dzisiaj na geografii pisałem 3 kartkówki i wszystkie były banalne, że podejrzewam, że napisałem je bezbłędnie. Na polskim pochwaliłem się nagrodą od rzecznika prawd dziecka, a potem dostałem jeden za pracę domową (nie lubię odrabiać lekcji). Na kartkówce z polskiego narysowałem pentagram i zapomniałem o zmazać (przypał), po czym podpowiadałem koledze. Powiem jedno - lol. Na angielskim dużo pisania, a na EDB mieliśmy bekę z tego jak wykonywałem Resuscytację Krążeniowo-Oddechową na fantomie.
.
Edit: 13:13
Na matmie mieliśmy pracę w grupach, ponieważ za tydzień piszemy już egzaminy. Prawdziwe.
Ta przerwa to dla mnie doskonały czas, żeby przeczytać trochę lokalnych mediów.
leczna24.pl
powiatleczynski.pl
lle24.pl
Na szczęście już się skończyła, a w bibliotece jest spokój, bo pani poszła z uczniami na próbę przedstawienia, więc zostałem ja, druga pani i koleżanka.
Na poprzedniej przerwie mieliśmy bekę ze strony rotten.com, ponieważ była zablokowana przez opiekuna ucznia, ale my się włamaliśmy poprzez archive.org i przeglądaliśmy paskudne zdjęcia. Lol.
Na przeczytanie informacji o naszym mieście zachęcili mnie koledzy z pierwszej klasy, którzy przygotowywali prezentację na WOS. Heh. Skopiowali wszystko z Wikipedii. Ogółem to lubię ją czytać, bo zawarte jest w niej wiele informacji. Nie tylko na temat miast, ale i cudownej historii (która nie zawsze taka była) i wielu innych.
Powstanie Warszawskie
Francja
Kultura Ludowa
FBI
Nowy Jork
Eurowizja 2016
Adolf Hitler
Konflikt w Donbasie
.
Uwielbiam panie w bibliotece. Jedna jest miła i kochana jak babcia, a druga zabawna i sarkastyczna (np. to cud, że dożyłeś 16 lat, to ogromne dokonanie. Ale K. ma jeszcze większe, dożył 13 i jeszcze nikt go nie zatłukł. Jest wkurzający, ale fajny i miły)
.
Edit: 15:16
Poszedłem z Konradem po lekcjach do Chińskiego Centrum Handlowego obok szkoły. Sęk w tym, że pani woźna nie chciała oddać mi rzeczy, bo mieliśmy dodatkowe zajęcia... Więc czmychnąłem razem z nim (on skończył lekcje), ale podejrzewam, że mógł mnie zauważyć. Potem po lekcjach chciałem, żeby kolega wziął moje rzeczy, bo chciałem uniknąć pani woźnej, ale tamta stała i nie chciała go wpuścić. Zaryzykowałem i poszedłem, i na szczęście jej tam nie było. Spokojnie się przebrałem i poszedłem do domu.
Zdjęcia z Chińczyka zobaczycie na moim Twitterze.
.
Ojej. jakie to słodkie. Królik staje na dwóch łapach i próbuje chodzić. Ostatnio gdy tata leżał na podłodze i rysował, to królik wlazł mu na plecy, a potem na kark.