czwartek, 28 kwietnia 2016

Dni Otwarte w lubelskiej "czwórce"

Dzisiaj mam wolne od szkoły. Tak samo jutro. Postanowiłem, że pójdę z Jasiem na dni otwarte do liceum im. Stefani Sempołowskiej. Jest ono blisko dworca, więc nie było problemów z dojściem i dojazdem.



Budynek liceum widoczny w oddali.

Oraz w przybliżeniu.

W środku jest bardzo ładnie.

Widok z okna jest wręcz cudowny (gdyby nie Centrum Onkologi Lubelskiej...)

Oprowadzano nas po szkole, mówiono o tym, co się w niej robi, pokazywano oferty zajęć pozalekcyjnych. Przybyło też paru kolegów z mojego gimnazjum.
Mieliśmy jeszcze króciutki pokaz multimedialny prowadzony przez dyrektora - nauczyciela historii, który pokazywał zdjęcia z różnych inscenizacji historycznych, na których był z uczniami.
.
Edit: 20:25
Piękny, wspaniały blog. Parę artykułów o Lublinie, które pokazują piękno miasta:
1
2
3
Ale też i piękno Łodzi:
4
5
Poznałem go niedawno, i już mogę powiedzieć, że mi się spodobał. Zapraszam.