sobota, 12 marca 2016

To już koniec Europy jaką znamy?

Już w to lato możemy spodziewać się naprawdę gorącej sytuacji. Dopóki pozostawimy granice otwarte i niekontrolowane, zobaczymy co się zacznie dziać.
Do napisania kolejnego felietonu zachęciła mnie pewna szesnastoletnia obywatelka Niemiec, która po prostu opisała w dwudziestominutowym filmie jak ongiś Niemcy były wspaniałym państwem.
Po prostu przykro mi się zrobiło, gdy zobaczyłem, że dziewczyna jest przerażona sytuacją we własnym kraju. Mówiła, że boi się wyjść z domu w nocy (np. do supermarketu). Czy to taka Europa jakiej naprawdę chcemy?
Po sieci krąży dużo filmów, które są usuwane. Jeden przetrwał i pokazał nam całą prawdę o przyszłości naszego kontynentu. Zaczną rządzić nacjonaliści i faszyści, a w międzyczasie komuniści, ultralewicowcy i inni, będą nas nadal uważać za rasistów. W tej chwili prorokuję, ale właśnie na to się zanosi. W zeszłym roku było na ten temat wiele informacji, więc czemu na przykład w sierpniu tego roku nie będziemy mogli usłyszeć kolejnych informacji o kryzysie imigracyjnym. W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2015 roku do Europy przybyło mniej uchodźców niż w ciągu dwóch pierwszych w 2016. Pierwsi uchodźcy trafiają do Polski ponoć w Podkowie Leśnej. Na razie nic nie słyszałem o tym w mediach.
Niejednokrotnie oglądałem filmy na YouTube. Tajemnice fatimskie, sekrety Jana Pawła II, przepowiednie Ojca Pio, przepowiednie dla Polski. Nasz kraj ma być narodem wybranym, gdy nastaną dni ciemności (czyli konflikt zbrojny).
Grzegorz Braun przepowiada, wszyscy przepowiadają, nawet ja przepowiadam.
Skwituję to wszystko trzema słowami. Ludzie, ogarnijmy się!
.
Edit: 13:12
Było super. Pojechaliśmy z mamą i bratem nad jezioro Piaseczno niedaleko naszego miasta. Jest to jedno z najczystszych jezior w Polsce. Przepiękne. Nie mogłem nie robić zdjęć.





To zdjęcia robione podczas jazdy. Dojechaliśmy do Ludwina, wsi gminnej.

A w tym lesie zaparkowaliśmy auto.

Brat łazi z aparatem.

Panorama

Jezioro jest naprawdę ładne.

I czyste.

Trochę pomoczyłem buty.

Uparłem się. Zdjęcia butów i koniec.





"Uwaga, nurkuję"

"Ciemność, widzę ciemność"





Brat model.



A co tu robią muszle z Bałtyku? (pytanie retoryczne)

W okolicach jeziora jest mnóstwo budynków z czasów PRL.











To wszystko na dziś.