wtorek, 8 marca 2016

Czy to już przesada?

Na szczecińskim portalu mmszczecin.pl zauważyłem całkiem dziwną akcję dla uchodźców.

"Szczecińskie organizacje oraz mieszkańcy nie przestają pomagać uchodźcom z przygranicznych niemieckich ośrodków. Po przekazaniu ubrań, śpiworów, toreb i rowerów, przyszedł czas na zbiórkę laptopów.
 
Ośrodek Teatralny Kana znów dołączył do akcji Anny Alboth, która wraz z mężem prowadzi bloga „Rodzina bez granic” i pomaga uchodźcom z Berlina" 


 Od kiedy im potrzebne są laptopy? Ja już rozumiem, że kurtki, śpiwory i inne tego typu przedmioty by się przydały (ale nie według mnie, bo uważam, że większość z nich to po prostu imigranci zarobkowi), ale nie rozumiem kto by kupował laptopa specjalnie dla kogoś kogo nie zna i nie pozna. Totalny bezsens.
.

Dzisiaj na religii opowiadaliśmy o najbardziej katolickim kraju w Europie, do czasu. A dokładniej o Francji. Przez 17 wieków była katolicka (my dopiero od 11), ale w dzisiejszych czasach u Francuzów stał się modny islam. Nigdy nie będę obrażał bezpodstawnie żadnej religii, ale to głupota. Jak islam lub chrześcijaństwo mogłyby być modne? To bez sensu. Tu liczy się wiara, a nie to ile osób ją wyznaje.
We Francji żyje około 5 milionów osób wyznających islam, ale nie będących jednocześnie rodowitymi Francuzami (dane zaczerpnięte z anglojęzycznej Wikipedii).
.
O uchodźcach w Polsce na razie mi nic nie wiadomo. Wiem, że organizowanych jest coraz więcej marszy i innych tego typu przedsięwzięć przeciwko ich przyjęciu. Partie PiS i Kukiz'15 próbują utworzyć referendum w ich sprawie. Ja w sumie też to popieram.
W Niemczech sytuacja wygląda nieco inaczej, ponieważ coraz mniej uchodźców prosi o azyl. Np. w lutym znaleziono 61 tysięcy takich osób, a w styczniu ponad 91. Na razie nie wiemy ile osób dostanie się do Europy, bo to dopiero marzec, jeszcze zima. W lato przybędzie ich więcej. Ja błagam tylko o jedno. Żeby zamachy w Paryżu to była taka ostatnia rzecz w Europie. Wiem, że to niemożliwe, ale bardzo bym tego chciał.
.
Edit: 16:21
Zapomniałem, że dzisiaj jest Dzień Kobiet. Wszystkim paniom życzę wszystkiego najlepszego i dużo zdrówka.
.
Powracając jednak do tematu uchodźców.
Dowiedziałem się naprawdę wielu "interesujących" rzeczy na ich temat. Między innymi Niemcy chcą, żeby imigranci budowali swoje miasta na terenie Europy.

Ze strony ndie.pl skopiowałem zdjęcie i wstawiłem tutaj. Są to słowa Miriam Shaded. Polskiej imigrantki, która chce "walczyć" z muzułmanami. Jest przedstawicielką partii KORWiN, do której chciałbym w przyszłości należeć. Często dostaje pogróżki od muzułmanów, którzy nie mogą się pogodzić z tym, że jest z pochodzenia Syryjką, ale muzułmanką nie. Dodatkowo pomaga biednym (!) obywatelom jej kraju w Polsce. Żyjemy w strasznych czasach, gdzie za wyznawanie wiary w Jezusa można zginąć.
Mogę powiedzieć o niej trzy słowa: piękna, mądra i patriotka. Te skumulowane cechy czynią ją niemalże perfekcyjną.
Życzę wam jeszcze raz wszystkiego dobrego.