niedziela, 13 marca 2016

20 tysięcy wyświetleń!!!

Dziś wstałem wcześnie, przekłułem się na nogę (bardzo bolało), zjadłem śniadanie i włączyłem telewizor tylko po to by obejrzeć "Teleranek" - program dla dzieci, który został zdjęty bodajże 7 lat temu, a który powrócił do emisji w zeszłą niedzielę. Bardzo się zmienił. Na dodatek przed samym "Telerankiem" miałem okazję obejrzeć "Ziarno". Jejku. Pamiętam jak byłem mały i to oglądałem. Nawet nie wiedziałem, że to nadal leci.
Zawsze chciałem tam występować. Jest to taki chrześcijański program dla małych dzieci. Niestety wyrosłem z niego i nie będę już go oglądać, bo wstyd.
Powracając do Teleranka. Muszę przyznać, że jest bardzo ciekawy. Dowiedziałem się dużo (min. że Polska jest jednym z 18 najpiękniejszych państw świata) ciekawostek na temat Polski, nauki i przyrody. Dobrze, że powracają takie programy. Powinniśmy kształcić dzieci i młodzież.
Na II śniadanie próbowałem zrobić kisiel. Znalazłem tylko galaretkę, więc ją przygotowałem. Po jej przyrządzeniu odnalazłem zaginioną torebkę magicznego, gęstego płynu o smaku truskawkowym, więc postanowiłem, że też go zrobię. Galaretka na obiad, kisiel na śniadanie :P. Ja się porzygam od tej słodkości.
Na samiuteńki koniec. Dzisiaj po wejściu na bloga dowiedziałem się, że skoczyło mi... 20 tysięcy wyświetleń!!! Bardzo dziękuję. Marzę teraz o tym, żeby 30 tysięcy wyświetleń skoczyło jeszcze szybciej.
Humoru nie psuje mi nawet wczorajszy marsz Komitetu Obrony Demokracji, choć boję się, że może dojść do powtórki z Majdanu, tylko, że w wersji warszawskiej.
.
Edit: 14:09
Ostatnio zakochałem się w patriotycznych piosenkach. Dzisiaj po nauce postanowiłem posłuchać kilku takowych. Najbardziej lubię: "Rotę", "Rozkwitają pąki białych róż" i "Niebo złote ci otworzę". Musiałem czytać tematy z polskiego. Były na temat II Wojny Światowej. Lubię wiedzieć dużo na ten temat.
Często bywam przerażony lub wściekły, ale często też bywają naprawdę ciekawe rzeczy na jej temat. Chociażby kapral Wojtek, który jest... niedźwiedziem.
.
Edit: 20:48
Napisałem na oficjalnym profilu AfD na Facebooku, że gratuluję im wyników wyborów.
Dużo informacji wziąłem z wp.pl

Wybory regionalne w Niemczech: CDU traci głosy, sukces przeciwników imigracji
• Ważny test dla Angeli Merkel i jej partii CDU
• Są pierwsze prognozy powyborcze
• Partia Angeli Merkel poniosła straty
• Wzrosło poparcie dla przeciwników imigracji z AfD
• Na wschodzie Niemiec CDU pozostała najsilniejszą partią
Co to oznacza? AfD ma kilkunastoprocentowe wyniki w trzech landach Niemiec (tylko w tych były wybory): Nadrenii-Palatynacie, Badenii-Wirtembergii i Saksonii-Anhalcie. To dobry znak, ponieważ partia Angeli Merkel ma duży spadek wyniku. Może to oznaczać, że w przyszłych, realnych wyborach AfD dostanie więcej głosów. Niemcy się powoli budzą. Może po nich da radę cała Europa?
PS
Mam teraz 22 polubienia, nie 19 ;)
.
Edit: 21:25
Kolejny zamach w Ankarze. Niedługo to będzie codzienność.