niedziela, 17 stycznia 2016

Wspomnienia

Nie od dziś wiadomo, że Facebook przypomina o postach dodanych tego samego dnia, ale kilka lat wcześniej. Dzisiaj przypomniał mi o dodanych zdjęciach z Wakacji w 2011 roku. Ten czas niesamowicie szybko przeminął. Wszystkie zdjęcia zrobiła mama.

Ja z bratem nad brzegiem Soły - dopływu Wisły. Porąbka.

W ośrodku w Porąbce często się nudziłem, więc układałem domki z kart. Grałem też z Jasiem w szachy. Często wychodziliśmy na spacery.

Park miniatur w Inwałdzie.

Ja z Jasiem, na kolejce, niedaleko góry Żar (nie mylcie z Żarami)

Ja łażący po kamieniach na Sole.
.
Dodatkowo wrzucam dwa zdjęcia z wczorajszego wypadu nad Wieprz.

Edit: 18:59
Popołudniem obejrzałem ostatni odcinek Ridonculous Race... Smutno mi się zrobiło, bo dopadła mnie poserialowa depresja (tzn. że moje życie po zakończeniu oglądania straciło smak), która ostatnio odwiedziła mnie po obejrzeniu "Krainy Lodu". Szkoda mi, że postacie takie jak Carrie, Devin, Sanders, czy Crimson nie istnieją naprawdę. 
Czekam teraz na belgijskie selekcje na Eurowizję.
I tak to nie ma sensu, ale obejrzę