środa, 6 stycznia 2016

Trzech Króli

Wczorajszy dzień zakończyłem bieganiem. Przez 43 minuty, łaziłem i latałem po mieście. Zmęczyłem się, ale byłem z siebie dumny. Było ciemno i zimno, ale już w połowie trasy było mi gorąco tak, że zdjąłem rękawiczki i jeden kaptur.
Dzisiaj jest święto Trzech Króli i nie jest to jakiś fajny dzień. Cały dzień leżę, siedzę i nic nie robię.
Obejrzałem przed chwilą wiadomości na Polsat News i muszę przyznać, że jestem przerażony tym co się dzieje.
Korea Północna dzisiaj testowała bombę wodorową (tak oni twierdzą), przez co Korea Południowa i Chiny są przerażone. Na dodatek wczoraj wieczorem ujawniono wydarzenia z Kolonii, Hamburga i Stuttgartu w Niemczech. Wiecie co się tam wydarzyło?!? Młode chłopy, których nazywają "uchodźcami" zaatakowały kilkadziesiąt kobiet na terenie tychże miast. A co robiła w międzyczasie niemiecka policja? Jedno wielkie G! Nie chcę takiego multikulturalizmu...