niedziela, 24 stycznia 2016

Stare zdjęcia

Ach. Co za nudy. Nienawidzę Weekendów zimą. Są nudne. Nie mam nawet o czym powiedzieć. Znalazłem parę zdjęć, które miałem wrzucić na bloga, ale tego nie zrobiłem (albo mi się nie chciało, albo po prostu zapomniałem). Znajduję, więc czas i chcę je wrzucić, ale telefon nie chce ze mną współpracować. Podłączam i odłączam go od laptopa, ale laptop go nie wykrywa (aż się sobie dziwię, że panuję nad sobą).
Wczoraj na Malcie odbyły się selekcje i piosenka, która jedzie na Eurowizję jest czadowa. Uwielbiam ją. Przedwczoraj były też selekcje na Białorusi, ale tam piosenka nie podbiła mojego gustu. Jest nudna.
Ostatnio rzadziej spędzam czas na Twitterze. Często jednak nie żałuję. Ostatnio nie mogę przeczytać nic ciekawego, ponieważ wczoraj jakaś dziewczyna urodziła dziecko członkowi One Direction i wszyscy o tym gadali, a dzisiaj jest zupełnie inna sytuacja. Inna dziewczyna zaszła w ciążę. Cały Timeline jest zaspamiony tak, że nie wiem co czytać. Zwłaszcza, że jest mnóstwo wpisów, które obrażają te panie i ich dzieci. Czy to normalne? Nie wiem. Nie mi jest dane to oceniać.