wtorek, 19 stycznia 2016

Opinia

Ostatnio przeczytałem, że wojnę światową przeżyje Polska. Twierdzi tak (ponoć!) wiele osób, z którymi przeprowadzano wywiady. Nie sądzicie, że to może być bardzo słuszna myśl?
Polska jest bardzo rozsądna i ma bardzo mądrych obywateli (w większości). W zachodniej Europie trwa kryzys migracyjny, a my trzymamy się hardo. Nic na razie nam nie grozi. Tak samo jest z Czechami, Węgrami, Rumunią, Słowacją... Tak się trzymamy. Nie mam nic do muzułmanów. Niech sobie żyją normalnie. Jednak ja wolę, żeby w Europie nie było gwałtów, ani okropnych zamachów jakie miały miejsce w Paryżu w ubiegłym roku. Jestem człowiekiem rozsądnym i mam nadzieję, że każdy uszanuje moje zdanie, tak ja szanuję zdanie innych.
.
Edit: 17:57
Pochwalę się wierszem, który napisałem wczoraj na polskim, ponieważ zobaczyłem za oknem padający, piękny śnieg.
Biała piękność
Niby to śnieg usiadł na gałęzi,
a może to popiół umiera co dnia
Leżąc nieżywo na świerkowej gałęzi
upada coraz niżej. Do dna, do dna.
I leży na ziemi, na kwiatach krótko
wrażliwie pieszcząc delikatne łodygi
Liście brązowe rumienią się słodko,
chociaż wiedzą, że do najpiękniejszych
nie należą ligi.
Białe cudo piękność w nich budzi,
ożywając rześko nie patrzą na świat.
One wszystkie zachwycają ludzi,
taki to właśnie jest martwy kwiat.
.
Dla tych, co nie rozumieją wiersza. Mówi on o zimie w ogrodzie i o śniegu, co osiada na nieżywych kwiatach.
.
Edit: 19:38
To co się dzieje w Parlamencie Europejskim jest zabawne. Naprawdę ludzie będą się czepiać tego, co zrobił PiS, mimo, że tak naprawdę jeszcze nic nie zrobił. PO oskarża panią premier - Beatę Szydło o wszystko. To dobrze? Uważam, że wolność słowa w Polsce ma się dobrze. Nikt nikomu nic nie każe. A o rządach PO lepiej nic nie mówić, bo wszyscy doskonale wiemy co zrobili.