środa, 13 stycznia 2016

Finał

Na polskim, pan zaprezentował nam nowy plan lekcji, który będzie obowiązywać od poniedziałku. Powiem jedno słowo: BEZNADZIEJNY. Naprawdę. Na ostatnich godzinach pojawiają się lekcje, które będą naprzemiennie z innymi lekcjami (np. w środę na siódmej lekcji mamy dodatkowy angielski lub polski, jedna lekcja na tydzień, na przemian...). Przed polskim trenowałem z kolegą grę w "Uwaga Zakręt". Po lekcjach odbył się oczekiwany konkurs, który wygrałem. Żartuję. Zająłem drugie miejsce. Nie takie złe. Najgorzej było w półfinale, gdzie to wygrałem po paru dogrywkach 16:14 (musiały być dwa punkty przewagi), a nie zapowiadało się na to, żebym zwyciężył tę rundę. Ostatecznie wygrałem trzy rundy i czwartą, finałową niestety przegrałem przez głupotę 10:8... No cóż.
ALERT!
Bardzo się zaniepokoiłem możliwością braku udziału Polski w Eurowizji. Na Twitterze pojawił się komunikat, że w trendach jest używane słowo: "Eurowizji"
Na szczęście weźmiemy udział. Ale było blisko. Minister Waszczykowski powiedział, że możliwe jest, że Polska nie weźmie udziału.
Na Interii dowiedziałem się, że Nicky Byrne z Irlandii będzie reprezentował swój kraj z piosenką "Sunlight". Zaraz posłucham i podzielę się wrażeniami.
.
Edit: 16:43
Na razie za mało słuchałem, by ocenić piosenkę. Nie wydaje się być zła.
.
Edit: 20:53
Słyszałem dzisiaj, że w Łęcznej do 2017 roku mają ruszyć prace remontowe na Podzamczu. Uwielbiam Podzamcze. Tam jest super. Dużo drzew, świeże powietrze. Nie podobają mi się jednak ruiny, które ponoć mają zostać przebudowane. Ma tutaj powstać plac zabaw, boisko, ścieżki przyrodnicze. Ciekawe czy stanie się z nimi tak samo jak w parku na Rynku I. Tam to teraz jest ładnie (tam gdzie fotografowałem choinkę).
Dodatkowo sobie czytam o liniach tramwajowych w Polsce. Gliwice mają chyba najkrótszą na świecie.