sobota, 12 grudnia 2015

Ta sobota jest nudna

Lubię soboty. Jednak dzisiejszy poranek wcale taki fajny nie był. Mama myła okna i było strasznie zimno. Ugh...
Nie sądzę, żeby był to jakiś ładny widok z okna, ale niebo jest fajne.
Zwłaszcza widok z kuchni. Robiłem sobie herbatę z mojito.
.
Jednak stało się coś co poprawiło mi trochę humor. Maturatobzdura.tv polubiła moje zdjęcie na Instagramie.
Jeeeej.
Przy okazji zastanawia mnie, dlaczego dużo kont z Białorusi mnie obserwuje. Lubię ten kraj, ale to trochę mnie zaskakuje. Wiem jednak, że Białoruś jest fajna.
.
Nareszcie włączyłem komputer i z nudów przeglądam coraz to różne rzeczy. Teraz np. czytam dni tygodnia w różnych językach. Niedziela w języku rosyjskim nie ma sensu. Jest to język słowiański, ale zamiast "nedela" "nedelja" czy inne podobne wyrazy, mają woskriesienje (czytaj: waskrisjenie).
Edit: 12:49
Krzyczcie sobie ile chcecie...
"Obrońmy demokrację"
.
Edit: 19:12
Wróciłem z Lublina. Przyjechały tam ciężarówki Coca-Coli. Gdy wychodziłem z autobusu, zobaczyłem chłopaka w fajnych portkach. Okazało się, że to Martin Stankiewicz. Na początku bałem się do niego podejść, ale ostatecznie się odważyłem. 
 Tak wyglądała scena. Prowadzący to Tomasz Kammel i Maciej Musiał.


 Rzeźbiarze.
 Ciężarówka
 Kolejna ciężarówka

 Super miejsce.
 Były też konkursy. Nie wziąłem udziału w żadnym, chociaż kolejki do nich był małe,

 Zamek lubelski.


 Pewna ciężarówka z bliska

 Koncert
 Ajgor Ignacy i JDabrowsky.



 Święty Mikołaj

Co zabawne. O tym wydarzeniu dowiedziałem się z Facebooka.
Dlaczego Margaret musi dawać koncert o 20. Poszedłbym, ale nie mogę :(