czwartek, 26 listopada 2015

Coś innego

Zimno, bardzo zimno. A śnieg? Troszeczkę spadło. Naprawdę, ociupinkę. Jak wyszedłem na dwór to zobaczyłem, że na ławce pod moim blokiem spadło nieco białego puchu.
Znowu miałem farta. Natrafiłem się na zamarznięte kałuże. Oczywiście na nich stąpałem. Delikatne "chrup, chrup, chrup" rozbijało lód na kawałki.

Uwielbiam to
.
.
Pierwsza lekcja - Religia. Zdołowała mnie. Temat był o przyjaźni i miłości. Ja nie mam przyjaciół, ani miłości. Przez całą lekcję siedziałem smutny i nie chciało mi się nic mówić.
Przygnębienie minęło podczas godziny wychowawczej. Mówiliśmy jak ma przebiegać egzamin gimnazjalny (ten prawdziwy i ten próbny)
Na matematyce - mojej ulubionej lekcji, dostałem piątkę z piątkowej kartkówki.
Kolejną lekcją był język polski - oczywiście ciąg dalszy przygód harcerzy z "Kamieni na Szaniec". Kocham tą wspaniałą, patriotyczną książkę. Mam dużo przemyśleń na jej temat.
Zamiast dwóch technik mieliśmy chemię (na której byliśmy na głupim apelu pt. "Stop nienawiści") i geografię. Miałem okazję zabłysnąć.
Na niemieckim była kartkówka. Na szybko napisałem i mam nadzieję na mocne 3 (albo słabe 4).
Koniec.
.
Pora na coś co nie jest na temat mojego dnia. Wszyscy wiemy co się dzieje w Brukseli, stolicy Belgii. Wojsko łazi po ulicach przez zagrożenie atakiem terrorystycznym. Czy to dobrze? Właśnie nie. Dlaczego więc nie możemy zamknąć granic? Albo jeszcze lepiej.
Złączyć Grupę Wyszehradzką w jedno państwo?
To nie jest zły pomysł.
Ma nawet pozytywne skutki. Przecież z Węgrami się przyjaźnimy, a Słowacja i Czechy są nam bliskie kulturowo i językowo.
Stolicę umieścilibyśmy w Wyszehradzie. Państwo miałoby nawet 60 milionów mieszkańców. To naprawdę dużo.
Czemu by nad tym nie pomyśleć?
.
Edit: 18:27
Muszę przyznać, że polityka jest bardzo interesująca.
Uwielbiam czytać artykuły na jej temat. Z chęcią też o niej dyskutuję. Mam jednak trochę straszne przypuszczenia, co do przyszłości świata...
.
Edit: 21:25
Nie mogłem się powstrzymać. Znowu założyłem konto na Tumblr i dodałem pierwszy post. Lublin podczas tegorocznych wakacji.
Bo Polska to piękny kraj :)