wtorek, 24 listopada 2015

Za miesiąc!

Dziś jest 24 listopada. Za miesiąc jest 24 grudnia! Co to oznacza? Do świąt zostało 30 dni!
Od razu po powrocie ze szkoły poszedłem nagrywać filmik na YouTube i między innymi poruszyłem w nim temat świąteczny. Zobaczycie za parę godzin, jak go wstawię :)
.
Edit: 17:04
UWAGA! TU JEST MATEMATYKA. JEŚLI JEJ NIE LUBISZ TO NIE CZYTAJ.
Dzisiaj po matematyce zaczepiłem na chwilę panią od matematyki ponieważ w końcu znalazłem twierdzenie do mojej teorii, którą jej pokazałem kilka miesięcy temu. Powiedziała, że fajnie to wymyśliłem, lecz to jest jakieś wyrażenie algebraiczne, które odkryłem sam. Super, a już myślałem, że odkryłem coś nowego.
Jakby kogoś ciekawiło to twierdzenia brzmią tak:
"Jeżeli liczba naturalna jest mniejsza od 100, to jej drugą potęgę możemy obliczyć dodając do siebie kwadrat liczby jej dziesiątek, kwadrat liczby jej jedności oraz dwukrotność liczby jej dziesiątek pomnożoną przez liczbę jej jedności"
"Jeżeli liczba naturalna jest trzycyfrowa, to jej drugą potęgę możemy obliczyć dodając do siebie liczbę 100 pomnożoną przez liczbę setek do kwadratu, liczbę dziesiątek do kwadratu, liczbę jedności do kwadratu oraz liczbę 100 pomnożoną przez dwukrotność liczby jednośći"
Bardzo skomplikowane :)
Dzisiaj na WFie zamiast grać w siatkówkę, to ćwiczyliśmy na szkolnej siłowni :3
.
Edit: 20:40
Nawet nie wiecie jak jestem dumny z tego, że Polska przyjęła repatriantów. 150 osób. Przejrzałem zdjęcia i się popłakałem.
Trafią do województwa Warmińsko-Mazurskiego.