wtorek, 17 listopada 2015

Spotkanie z pisarzem.

Dzisiaj na spotkanie w łęczyńskim starostwie powiatowym przyszedł pan Marcin Wroński. Ekipa reprezentująca szkołę (7 osób, w tym ja) wraz ze szkolną panią bibliotekarką przyszła tam i słuchała z zaciekawieniem (lub też nie, nie wiem co siedzi innym w głowach :P) pytań wraz z odpowiedziami.

Tak się prezentował nasz artysta :)
Pytania były min. na temat jak wypoczywa (robi nalewki) lub, jakie uczucia towarzyszyły mu podczas pisania niektórych książek (podczas pisania "A na imię jej będzie Aniela" czuł ponoć depresję i smutek). Mimo, że nie przeczytałem żadnej z jego książek to muszę przyznać, że zaciekawił mnie do tego by to zrobić.
Dał mi także autograf :)
.
A teraz inny temat. Kupiłem sobie dzisiaj Angorę i bardzo mi się spodobała okładka:
 Uświetnia ją wiersz Wisławy Szymborskiej pt: Terrorysta, on patrzy. Wiadomo przecież co stało się w Piątek wieczorem :(
Biedni ludzie [*]
.
.
Jeśli nie spodobał ci się post. Łap na pocieszenie tego słodkiego psiaka :)
Wiem. Zdjęcie jest brzydkie :(
Edit: 0:18
Męczę sję z akcją #1DPL. Mam już ponad 300 tweetów i mam dosyć. Czas do 1 rano...