niedziela, 29 listopada 2015

Nic po mnie nie zostanie

Jestem przygnębiony.
Tak sobie zacząłem myśleć, co by się stało gdyby platforma "Blogger" upadła. Co by się stało z tymi wszystkimi moimi wypocinami?
Po mnie nic na tym świecie nie zostanie. Nic nie zostawię. Wszystko przepadnie.
.
Edit: 15:09
Ta reklama Allegro mnie dołuje. Zawsze jak ją widzę to chce mi się płakać. Jest taka urocza, przepiękna... Na dodatek dzisiaj widziałem takie urocze dziecko na mszy świętej i ono też było takie słodkie. Btw dzisiaj jest pierwsza niedziela adwentu.
Wszystko jest takie urocze. Dlaczego ja nie mogę cieszyć się życiem? Mój mózg jest głupi!
.
Edit: 18:52
Marzę by mieszkać w Lublinie. Jest tu sporo ładnych zabytków. Robiłbym dużo zdjęć i wrzucałbym je tutaj :)
Historia Lublina jest naprawdę ciekawa! Np. W latach 20. i 30. w Lublinie produkowano samoloty marki "Lublin". Przed wojną znajdowała się tu największa szkoła talmudyczna na świecie - Jeszywas Chachmej Lublin. Obecnie też jest uczelnią, ale już nie największą :). Może niedługo pojadę do Lublina (mieszkam naprawdę blisko) i porobię parę fotek. Po prostu się tym tak strasznie jaram. Ale i tak nikogo to nie obchodzi...
Pociesza mnie słowo Hundedecke.
.
Edit: 19:27
A jak ma na imię twoja matka? Moja to Polska.
I tak nadal jestem smutny.
.
Edit: 21:07
Zarchiwizowałem stronę na archive.org/web/ i czuję się znacznie lepiej.
Niewiele brakowało, a bym usunął tego bloga i przeniósł się na Wordpress.
Tata kupił dzisiaj niesamowicie gruby (500 albo 600 stron) numer "Twojego Stylu". Może trochę przekartkuję to czasopismo? Na okładce jest Małgosia Foremniak. Boże, jaka ona jest śliczna *.*