środa, 11 listopada 2015

Narodowe Święto Niepodległości

O godzinie 10:30 wyszedłem z domu po to by pójść na obchody święta niepodległości. Na początku rozpoczęła się msza święta, a później wszyscy uczestnicy wybrali się na Plac Powstań Narodowych. Było tam mnóstwo flag (Polski, Łęcznej, powiatu Łęczyńskiego), a pod krzyżem kładziono mnóstwo kwiatów. Górnicy odegrali Hymn Polski, a fotografowie robili zdjęcia. Musiałem się wyróżniać bo trzymałem w ręku ogromną flagę (przyniesioną z domu).
.
Edit: 14:20
Zapomniałem. Zachwyt wzbudziło we mnie to, że w pochodzie uczestniczyło wiele osób. Na prawdę. Niepełnosprawni na wózkach i osoby z innymi schorzeniami. To na prawdę świetnie, że w Polsce jest tylu patriotów.
.
Edit: 17:00
Na Facebooku można napisać, że świętuje się Dzień Niepodległości :)
.
Edit: 18:33
Fajna nutka :)