piątek, 2 października 2015

Rozmyślanie na temat gwiazd

Dzisiaj po fizyce rozmawiałem na temat gwiazd we Wszechświecie. Mówiłem min. o tym, że słońce napuchnie i stanie się czerwonym olbrzymem (na lekcji mówiliśmy o skutkach przepływu prądu i była tam mowa o tym, że słońce emituje światło białe) i wchłonie Ziemię. Od dawna to wiedziałem i chciałem porozmawiać na ten temat z panią. Po tym jak słońce stanie się czerwonym olbrzymem, wybuchnie i stanie się białym karłem (albo gwiazdą neutronową, czy coś w tym rodzaju, tutaj pani nie za bardzo zrozumiałem). A co do gwiazd neutronowych to one są tak ciężkie, że jedna łyżeczka tejże gwiazdy ważyłaby 6 miliardów ton.
Ciekawe.
.
.
.
Dzisiaj o 17:15 mam spotkanie na bierzmowanie i dostanę książecz.kę z nabożeństwami *.*
Edit: 15:37
Oglądamy nasze stare zdjęcia. Jaki ja byłem słodki.
Mój #BarometrWyborczy to:

Zdecydowanie się z nim zgadzam.
Edit: 17:08
Idę na różaniec
Edit: 21:53
Jeeeej. Cleo i Ewelina Lisowska przeszły w Tańcu Z Gwiazdami!