poniedziałek, 19 października 2015

Najlepszy poniedziałek.

Nadal nie wiem czemu tak uważam. To był niezły dzień i z chęcią bym go powtórzył.
Historia:
Pani wyrywkowo pytała. Ten kto nie odpowiedział 2 razy, dostawał jedynkę. Na szczęście mnie to nie spotkało. Lekcja była na temat Rewolucji Przemysłowej.
Biologia
Zanim lekcja się zaczęła, poszedłem głosować w szkolnych wyborach samorządowych. Oczywiście wszyscy wiedzą, że głosuję na partię KORWiN ponieważ moim zdaniem jest to jeden z lepszych wyborów. Pana Janusza Korwin-Mikkego szanuję za jego niezmienność i wyrażane opinie. Może i jest nieco kontrowersyjną osobą, ale ja nie widzę w tym nic złego.
Dzisiejsza lekcja była na temat Ewolucji. Pani zapytała między innymi o to, która kategoria systematyczna jest najwyższa (wiedziałem, że to nie królestwo, nie to co inni), a ja odpowiedziałem, że domena (czyli nałogowe czytanie Wikipedii jednak się do czegoś przydaje). Pani była nieco zaskoczona faktem iż wiem czym jest domena. Dopytała się jakich przedstawicieli domena posiada. Ja natomiast odparłem, że jesteśmy eukariontami (jądrowcami). Ogólnie na lekcji dużo się zgłaszałem, za co pani postawiła mi plusa :)
Angielski
Był sprawdzian, ale w sumie łatwy. Znając moje jakże wielkie szczęście to dostanę trójkę (a bardzo chciałbym dostać 4)
Geografia
Ta lekcja w sumie dała mi wiele do myślenia. Tematem była Brazylia (jej miasta, krainy geograficzne, rzeki itp.). Było także o wylesianiu Amazonii. Wtedy zdałem sobie sprawę, że człowiek jest nowotworem płuc dla Ziemi.
Niemiecki
Znowu odbiła mi szajba i nie wiem co na to poradzić. Jak tu żyć?!?
Matematyka
Przed lekcją namawiałem innych na głosowanie. Lekcja była na temat figur podobnych. Jako iż lubię matematykę i często przeszukuję jej drobne zakamarki, temat spodobał mi się na tyle, że już wyprzedzałem materiał o kilka godzin :) (ot tak się pochwalę). Np. figury foremne będą wobec siebie zawsze podobne. Tak samo jest z kołami, prostymi, półprostymi, odcinkami i specyficznymi figurami np. tą (sam na nią wpadłem)

Matematyka na prawdę jest ciekawa.
Polski
Przed tą lekcją znowu namawiałem ludzi by głosowali (o to poprosiły mnie dziewczyny z komisji) w wyborach. Tym razem nawet mnie pochwaliły za to, że świetnie się spisuję :)
Jak fajnie.
.
.
.
Teraz siedzę w bibliotece i czekam na zajęcia społeczno-polityczne. Jeszcze kilka minut i wyjdę :)
Trochę się sam sobie dziwię, że spędzając czas w szkole od 7:45 do 15:35 jestem w stanie się cieszyć :D
Jest 14:39
Edit: 19:21
W rubryce "Wiersze" zamieściłem nowy wiersz. Byłoby mi miło gdybyście przeczytali :)
Edit: 20:41
Oglądam debatę, w której uczestniczą pani Ewa Kopacz i pani Beata Szydło. Pani Kopacz wyraźnie przegrywa. Obraża panią Szydło (nie daj Boże, przyszła pani premier), wypowiada się okropnie (widać, że jest wrogą osobą dla BS), odwraca kota ogonem (zarzuca aferę SKOKów, a jej partia też ma brudy za uszami. Nawet większe), widać, że wszyscy są za panią Ewą, która cały czas przerywa wypowiedzi pani Szydło. Debata beznadziejna. Na miejscu pani Szydło nie brałbym udziału w tej debacie. PrOpaganda