środa, 7 października 2015

Minął mi dzień

Jak mi minął dzień?
Więc siedzę sobie w bibliotece, zadowolony z dzisiejszego dnia. Może i nie dostałem żadnej dobrej oceny, ale ogólnie poprawił mi się humor. Na Wiedzy O Społeczeństwie oczywiście mowa była o imigrantach i uchodźcach. 19 listopada w naszej szkole odbędzie się debata na temat uchodźców. Pan od WOSu wziął mnie do grupy, która jest przeciwko przyjęciu uchodźców. Szukamy jednak osób, które są za nimi. Pan znalazł tylko jedną dziewczynę z drugiej klasy. Pan mnie wybrał ponieważ na temat uchodźców wypowiadam się mądrze i podpieram się dobrymi argumentami. Mam nadzieję, że dobrze wypadnę i, że znajdziemy osoby, które się nie sprzeciwiają ich przyjęciu.
Na WFie nuda
Na polskim (właściwie zastępstwie z geografii) było nawet fajnie. Stałem przy mapie i odpowiadałem na temat linii brzegowej obu Ameryk.
Teraz będzie matematyka, a po niej zajęcia z panią psycholog.
Żegnajcie!
Edit: 14:39
Jestem bezpieczny w domu. Chcę trochę opowiedzieć o spotkaniu z panią psycholog. Bowiem, pani podała mi kartkę ze stwierdzeniami "Chcę..." "Nienawidzę..." "Chłopcy..." i do każdego z 46 zwrotów miałem dopisać coś o mnie. Zajęło mi to maks. 20 minut.
Nie lubię stwierdzeń "Matka..." "Mój ojciec..." czy "Mój dom..." jednak musiałem na nie odpowiedzieć i czułem się nieco nieswojo.
Edit 19:51
Piękny widok na Warszawę :)
Ogólnie polecam wam stronę na Facebooku:
https://www.facebook.com/relacjepolskowegierskie
Wejdźcie koniecznie :)