wtorek, 1 września 2015

#PoczątekRokuSzkolnego

To już dziś.To już dziś rozpoczyna się 10 miesięcy szkoły. Nie żebym narzekał na samą instytucję, a na tych, którzy mnie otaczają. Tyle fałszywych, dwulicowych ludzi. Typowa szkoła.
Msza święta przed rozpoczęciem zaczęła się o ósmej rano. Oczywiście później samo rozpoczęcie...
Gdy wychodziłem z domu zrobiłem selfie :)
A na rozpoczęciu? Występy tych "wybranych" uczniów. Większość z mojej klasy.
Apel był strasznie nudny. Pan wychowawca by nie przedłużać nam pobytu na słońcu (staliśmy na placu!) rozdał nam papierki z planem lekcji. Jutro mamy chemię, język polski, fizykę i WF z Matematyką po 2 razy...

Jak ja tęskniłem za Szkołą. Oczywiście mówię o serialu o tej samej nazwie :)
W dzisiejszym odcinku trójka gimbusów z 2 klasy myślała, że ich kolega jest wampirem (nosił okulary przeciwsłoneczne, był blady, ubierał się na czarno, a do szkoły podjechał karawanem bo jego rodzice mieli zakład pogrzebowy). Na początku dziewczyna z tej paczki zaczęła się w nim zakochiwać. Jednak gdy odwiedziła zakład pogrzebowy jego rodziców zaczęła się go bać, więc jej kolega chciał go zabić atakując go szczotką. Nie wiem co twórcy tego serialu brali. Druga część odcinka była trochę normalniejsza. Dziewczyna rzuciła chłopaka, a ten zaczął robić radio rebelianta. Później zaczął obrażać jej chłopaka bo był czarnoskóry. Następnie go przeprosił bo wszyscy go znienawidzili. Błagam. Co ja oglądam :D
Edit: 19:07
Już dawno jestem spakowany. Nie mam co robić.