czwartek, 24 września 2015

Nienawidzę Łęcznej

Nie martwcie się. Tytuł nie ma nic wspólnego z treścią posta. Chciałem tylko przykuć uwagę ;)
Opowiem trochę o moim dniu bo był ciekawy. Na pierwszej lekcji (Religia) do sali wskoczyła żaba i wzbudziła przerażenie wśród dziewczyn. Klasa znajdowała się w piwnicy, więc żaba z łatwością się tam dostała. Chłopcy zwinęli ją w chustkę i nastraszyli jedną dziewczynę, po czym wypuścili ją na wolność.
Na godzinie wychowawczej dowiedziałem się o ciekawej kłótni na klasowej stronie na Facebooku. Mam nadzieję, że dam radę przeczytać komentarze wieczorem w domu.
Na Matematyce nie wydarzyło się nic ciekawego. Na polskim zresztą też (coś tam o filozofii i przekazach podprogowych), a z Techniki dostałem 6! Trochę to brzmi jak przechwalanie się, ale czasami warto się chwalić.
Edit: 14:15
Edit: 19:21
O 17 poszedłem nad rzekę i porobiłem zdjęcia :)


Edit: 22:18
Dowiedziałem się na Twitterze, że ponoć Facebook nie działa. Czy tylko u mnie wszystko było w porządku cały dzień?
Edit: 22:46
Do świąt zostały 92 dni *.*
Dobranoc.