wtorek, 22 września 2015

Dostałem 6!!!

Mam 6 z Matematyki!
I się z tego cieszę. Im więcej mam dobrych ocen z tego przedmiotu to będę mi. lepszą drogę by dojść do liceum na profilu: Matematyka-Geografia-Historia.
Na dodatek wczoraj z Historii był sprawdzian. Dzisiaj pani go sprawdziła i dostałem 4. TAK! Nie lubię historii (ale XX wiek jest bardzo interesujący) i jest to dla mnie dobra wiadomość.

Rano zrobiłem sobie Selfie i myślałem, że jest super. Do czasu. Teraz sądzę, że jest takie sobie:
Edit: 16:45
Już po ćwiczeniach. Zaliczyłem:
105 brzuszków
30 przysiadów (trudnych!)
20 podnoszeń ciężarków na każdą rękę :)
Edit: 19:21
Zdjęcia. To w Swetrze wrzuciłem na Instagrama, a to drugie zrobiłem tak sobie.

Edit: 22:39
Status na dzisiaj:
39 dni do Halloween
93 dni do Wigilli
100 dni do Sylwestra!!!
Edit: 23:25
Dobranoc. Idę spać. *ziewa*