czwartek, 17 września 2015

Cóż za paskudny dzień.

Jakoś nie chce mi się wierzyć, że tydzień temu miałem urodziny. Zaczęło się. Trójka z niemieckiego! Co z tego, że miałem 8/10 wyrazów poprawnie. Napisałem nawet rodzajniki "die" "das"i "der". Bezbłędnie! Jednak odjęto mi punkty za napisanie wyrazów małą literą. Szlag jasny mnie trafia!
No dobrze. Po szkole w domu była niemała awantura ponieważ pani od zajęć technicznych zażądała bym przyniósł jej zdjęcia, dzięki którym zająłem III miejsce w konkursie fotograficznym. Przyniosłem jej dyplom, ale ona na dodatek chce mieć zdjęcia na dowód. Nie mam pani tego za złe, ale mama oczywiście musiała wybuchnąć złością. Na dodatek ta trójka.
Dzisiejszy wieczór był bardzo ciepły. Musieliśmy wyjść by przetestować jazdę moim nowym rowerem (w sensie starym, ale złożonym od nowa).
Dzisiaj jest 76 rocznica napadu ZSRR na Polskę. Trzeba o tym pamiętać. Nie wolno zapomnieć.
Edit: 20:47
BUŁGARIA I BOŚNIA I HERCEGOWINA WRACAJĄ NA EUROWIZJĘ!!!
Taaaak!
Edit: 22:30
12 poziom w Margonem.
Edit: 22:41
13 poziom